28 szeptember 2017

Mihály napi vásár(fiai)




A Mihály napi vásárra,  tavaly is készültem, hogy támogathassam a bevétellel az osztályt. Talán még emlékeztek, hogy textil tököket varrtam (itt találod a cikket róla), ami nagy sikert aratott akkor. Idén is kitaláltam pár apróságot a vásárra. Ilyenkor igyekszem olyat készíteni (és olyan áron) amit még én is megvennék. Idén agyag virágkaspókat, fakanalakat és parafa alátéteket festettem. Mindet az ősz és a halloween jegyében. Így születtek, a denevérek, tökös pofák és a madárijesztők :)

Felhasználtam: 
  • Virágkaspók (agyagból)
  • fakanalak (3db/csomag/290Ft - Kik)
  • parafa poháralátétek (6db/csomag/180Ft - Kik)
  • Jól fedő akril festékek, 
  • fekete és fehér filc, 
  • fekete karton(+ragasztó),
  • maradvány szalag darabok (opcionális), 
  • madzag (opcionális),
  • száraz díszfűvel (opcionális).


Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social