04 november 2011

Otthon édes otthon FREEBIE

Sihuhuhúúúúúú!!! Végre eljött a napja, hogy elinduljon a scrapbook.hu-s BLOG VONAT!!! A mostani vonat témája az Otthon édes otthon volt. Melynek jegyében készült 26 kisebb-nagyobb készlet! Ugye milyen izgi??

Az én vagonom alant látható:






Robogj tovább a vonaton, csatold le az összes vagont és készítsd el új oldaladat az ömlesztett MEGA KIT-ből!!! :)

A blogvonat előző és következő állomása:

8. Kolibri - http://noemimounier.blogspot.com - most épp itt vagy


A blog vonat logója





19 megjegyzés :

todido írta...

jaj alig várom, hogy kibonthassam!! nagyon ígéretes ;) puszi! és köszi!!

altalena írta...

Köszönöm a készletet!!! Nagyon cukorfalat az egész:)

Janka írta...

imádnivaló az egész! nagyon szeretem :) köszi mindent.

Szilvi írta...

Ó de jók azok a kártyák!

Unknown írta...

Nagyon szépek a papírok! Vittem, köszönöm.

Secima írta...

Nagyon szép. Köszönöm. :))

Ilus írta...

Nagyon szuper! köszönöm!

Kriszta (hozak) írta...

Köszönöm, Noémi! Már le is töltöttem.

Melcsi írta...

Én is köszi!

icka írta...

szuper jók a cetlik! köszi szépen!

evadraga írta...

Olyan kis finom, krémszerű szépet alkottál! :-) Köszönöm, nagy örömmel vittem el! :-)

ziti írta...

a kommentkártya nagyon tetszik! köszönöm!

Whitefrost írta...

Köszönöm szépen, már viszem is.

Annamari írta...

Köszi szépen! Csodaszép! :)

Timi írta...

Köszönöm Noémi!:)))

sandybell127 írta...

Köszönöm, már viszem is! :)

sandybell127 írta...

Köszönöm, már viszem is! :)

etherealfire írta...

Lovely share - thanks so much :)

Margó írta...

Köszönöm, hogy megvárt a vagonod, csak most értem ide:-) Nagy - nagy köszönettel vittem, igen nagy szükségem van rá a "domborítás" videóhoz - is -! Mindkettőt köszönöm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social