06 szeptember 2012

Úton az oviból

Miláért mostanában egyedül járok az oviba (se tesó, se apa! CSAK MI!). Ezeken a sétákon szoktam megkérdezni tőle, hogy ki az aktuális barátja? Mit játszott aznap? Milyen volt az ovi?...stb.
De miközben elcsacsogunk, meg-megállunk és felszedeget ezt-azt a tenyerembe... 


Szeretem ezeket a sétákat... Ez a MI IDŐNK! :)

Amikor megszületett Medi, érthető módon kevesebb időm jutott Milára. Ez, egy bizonyos idő után sajnos érezhetővé is vált számomra, ugyanis Mila kezdet elutasítani engem. Elkeseredettségemet mikor szóvá tettem az oviban, az egyik kedvenc gondozónőnk javasolta a KIZÁRÓLAGOS KÖZÖS időt! Azóta is hálás vagyok a jó tanácsért! Meg is fogadtuk, és több változást is bevezettünk ezt elősegítendő... Pl. ezeket a sétákat... :)

1 megjegyzés :

szrjudit írta...

Nagyon jól csinálod :) Én is kapok minden nap gyűjteményt, az ovi udvarán gyűjtöget nekem. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social