17 június 2011

Szponzor by Papa...

Nagyon-nagyon rég álmodok egy tárgyról. De ugye, a piszkos anyagiak, igencsak gátoltak ebben... Ám egy napon (kb. három hete) úgy döntöttem, hogy a nagypapám elé állok és kölcsön kérem rá az összeget... Itt jegyezném meg, hogy a Papám TELJESEN külön kezeli a családi szálakat és az anyagiakat. Nem tudom, van akinek ez furcsa, de én így nőttem fel. Nekem természetes, hogy a nagyszüleim nem tartják egyértelműnek a családon belüli "pénzadást". Sőt! khm... :)
Na de most, a papám, tényleg kegyes volt, és megesett rajtam az a drága szíve! Megelőlegezte nekem, ergo Ő lett a hitelezőm. :P (Persze nem azonnal kaptam meg, hanem majd két hét után... )
Így tehát lehetőségem nyílt ennek a tárgynak a megvételére. Rettentően izgatott voltam, de mégsem tudtam azonnal megvenni, mivel volt néhány ismerősünk, aki azt mondta, hogy olcsóbban is megvalósítható a vétel. Így tehát, csak vártam, vártam és vártam... De nem szóltak érdemben. Aki pedig ismer, az tudja, hogy a várakozás nem az erősségem!!! Türelmetlen vagyok, de NAGYON! Kínzó és bénító (3 heti) várakozás után... Ma úgy döntöttem, hogy elegem van és kézbe veszem a dolgokat. Nem várok tovább!!! Megkerestem a legolcsóbb konstrukciót (ami a rendelkezésemre álló összegből kijött) és felkerekedtem (ráparancsoltam Stephre, hogy INDULÁS!!! :)) és megvettem. Hivatalosan. Boltba. Pont.

Most pedig már az enyém!!!!! ♥♥♥♥♥ Ez a CSODA! :)



Már lőttem is párat, de még csak próbálgatom... ISTENEM! ANNYIRA IZGALMAS IDŐSZAK veszi most kezdetét! :) Remélhetőleg, többet nem fogok, órákat (!!!) tölteni a photoshop előtt retusálással... Viszont fogok egy kis tutorialt készíteni majd, hogy én hogy is csináltam eddig. Hátha azoknak, akiknek szintén kis kompakt gépe van, jól jön. :)
Jó hétvégét Nektek is! :)

11 megjegyzés :

Réka írta...

Ahhh, vééégre MEGTUDTUK!!! XD Már van egy nagy lyuk az oldalamon. :) GRATULÁLOK! Ez valóban egy kincs. Minden scrapbookos álma. Meg tudom érteni a türelmetlenséged ... ... van aminek nem lehet ellen állni és van amit mindenképp és mindenáron megérdemel az ember. :) Használd lelkesedéssel és örömmel. :)

evadraga írta...

Azért, jó, hogy a papád ilyen aranyszívű és ezért meg tudtad venni ezt a kiscsodát! :-) Azt nem értem, hogy tudtál várni ennyit a vásárlással! :-DDD
Eddig is gyönyörű képeid voltak, huhaaaa, akkor most ezután?!? :-DD
Remélem, elárasztasz bennünket a fotóiddal, mindenről ami mozog, és mindenről ami pedig nem. :-)

Merika írta...

Nekem is fáj nagyon a szívem valami ilyesmire!Lehet hogy én még egy egyszerűbbel is megelégednék, de hát....! Várom a gyönyörű fotókat, és scrap oldalakat!

Timi írta...

Használd örömmel Noémi!<3Gratulálok!:)))))

kreatívhit írta...

Igazán kedves sztori.Ismerd ki a masinád és készíts vele rengeteg csodás képet.

Reni írta...

Szép fényeket! :))

N.Zsuzsi írta...

Sok szép órát együtt :)

Unknown írta...

már én is nagyon kíváncsi voltam! szuper, hogy megvehettétek ezt a gépet!! sok sok gyönyörű képet kívánok! :)

NőiCsizma írta...

Óóóó, Én pontosan tudom, hogy mit érzel! :)
Én pár hete kaptam meg ennek egy régebbi változatát (400D). Egy új korszak nyílt számomra is... :)
Le sem fogod tudni tenni a kezedből! A Papádtól nem "csak" egy fényképezőgépet kaptál. :)

Janka írta...

Ó, gratulálok! Én azért nem mondanám, hogy nem fogsz órákat tölteni a retusálással :D Még a legprofibb fotós is bütyköli a képeit, mert mindig lehet jobb :D

Sok szép képet kívánok! Én már a hangját is imádom :D

Bíró Ágnes írta...

Gratulálok az új géphez!!!! Tudom mekkora öröm tud lenni egy ilyen masina megkaparintása. Gratu még egyszer és sok gyönyörű fotót kívánok vele, téma van bőven. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social