26 november 2017

Karácsonyi manó levél - 2017

Idén annyi manós anyuka lett, hogy el sem hiszem. Gondolom a tavalyi, velem készített Vous.hu cikk miatt is, de rengetegen kerestetek engem manós kérdésekben. Ami egyben azt is jelenti, hogy sok kis gyereknek lesz vicces és mulatságos az idei decembere. 😇
Tavaly tettem már fel ide a blogra letölthető leveleket, úgyhogy azokat csak pecsét ügyileg aktualizáltam. Itt találjátok a 2017-es kiadásokat: Manó levelek

Viszont a facebookon múlt héten, feltettem a kérdést, hogy készítsek-e új designt az idén? Amire többnyire igen volt a válasz. Ezért neki is álltam, még a múlt héten az újnak. De ahogy az már lenni szokott, "anya tervez, beteg gyerek végez". 😅 Szóval nem tudtam befejezni időben és napközben, mert a gyerek nem láthatta, hogy min ügyködök... De most itt van és letölthető!
Az új design kicsit "gyerekesebb" és erre már előrelátóan, direkt nem tettem dátumos bélyegzőt. Így minden évben lehet használni. A levelek szövegezését teljesen üresen hagytam, hogy mindenki személyre szabottan tudja megfogalmazni a tartalmát. De azért egy minta kitöltést is mutatok a PDF végén, hogy én hogyan fogalmaztam meg az idei levelünket. Remélem tetszik az új levél. Ha nem, akkor a fenti linken megtaláljátok a régit is. Remélem, hogy mindenkinek tökéletesre sikeredik az idei manózás. Kívánom, hogy sok-sok vidám percet éljetek át a manó-gyerek párosokkal 💞 Ja és tudjátok, itt van a manós facebook fórum, ha esetleg ötletekre, vagy beszélgetésre vágytok a témában.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social