01 június 2011

Megtiszteltetés AE ...

Ma, egy olyan dolog történ velem, amit talán még most sem fogtam fel egészen.

Ali Edwards, az ÉN egyik oldalamat pinnelte a Pinterest oldalán. ELHISZITEK??? Wááááááááá

Természetesen, olvasója vagyok a Pinterestjének (egy vagyok a közel 2400-ból :P), de nem sok pin-je volt eddig.
Böngésztem, pinnelgettem (ahogy szoktam)... Mikor a főoldalon megláttam az oldalamat. - Akiket olvasol, azoknak a pinjei megjelennek a főoldalon. - Amikor megláttam, mosolyogtam, mert azt gondoltam, hogy biztos egy "valaki" pinnelte (gondoltam esetleg magyar-okra). DE AMIKOR MEGLÁTTAM A NEVET ALATTA, HOGY KI AZ??????!!!! NA AKKOR tátva maradt a szám, levegőt is alig kaptam és vagy háromszor rákattintottam, hogy BIZTOS???? Még most is hihetetlen, hogy méltónak tartotta az oldalamat arra, hogy "elmentse" magának... ♥♥♥ :)
Köszönet jár Sabee-nak is, mert teljes egészében az Ő készletével dolgoztam. Bővebb infó itt.

Íme a képernyőmentés (melyet kb. azonnal végeztem! :P) és a link, amelyen megnézhetitek (és ellenőrízhetitek ;)).



Ne haragudjatok, hogy ennyire felpörögtem és lelkendezem, de ez olyan, amire SOHA NEM SZÁMÍTOTTAM! Így elég váratlanul ért és ... Nem tudok még mit hozzá fűzni... Megköszöntem neki! :D


6 megjegyzés :

Unknown írta...

Jöttem ide egyből, mert tudtam, hogy ezt bloggolni fogod :D írtó büszke vagyok rád! És Ali tényleg csak olyanokat pin-el, akik/amik valamiért megfogják, inspirálják :) Veled örülök,de nagyon :) no, és azért az én májam is hízik egy kicsit, hogy ezt a csodát az én készletemből csináltad :D ölellek! :-*

Janka írta...

milyen jó!!! teljesen átérzem az őrült lelkesedésedet :D az a jó, hogy ilyenkor a környezetünk fel sem fogja igazán, mit lehet ennek ennyire örülni :D :D :D

Era85 írta...

Ha a környezetünk nem is fogja fel, de hidd el nálunk büszkébb emberek nincsenek a Földön!!! Igen, van még egy magyar, aki olyat tud alkotni, mint senki más, és a világ is elismeri!!! Sőt, még ha virtuálisan, de ismerhetjük/ismerhetem Őt/Téged!!! Ez nagyon megtisztelő!!!

Timi írta...

Gratulálok Noémi! Ez hatalmas elismerés neked! Látod nem csak üres szavak, amiket a kommentben hagyunk egy-egy oldaladnál!Szóval igenis imádom!:)))

Réka írta...

Jajjj, Noémi olvastam a facebookon is, lájkoltam, most ide is ideértem, hogy gratuláljak!!! Szenzációs hír!!! Nagyon büszke vagyok rád!!! (jahhh, és milyen jó, hogy megtudtam mi az a pinnelés) :D :* :D

millu írta...

Gratulálok!!!!Én is új dolgot tudtam meg!!!:D Nálad elég sokszor új helyekre is találok és gyönyörűségeket látok,köszi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social