22 május 2011

Irány! Belváros

Sabee legújabb készletével, a Let's Travel kittel készítettem, az alant látható oldalt... Egyszerűen csúcs az egész pakk, úgy ahogy van! Imádtam vele dolgozni! De komolyan! Adta magát minden! Az elemek szenzációsak, ezért BÁTRAN AJÁNLOM MINDENKINEK!!!
El is határoztam, hogy a teljes marseille-i utunkat, ezzel a készlettel fogom megtervezni. Egy album borítót már tavaly készítettem hozzá (amit, az alapján készítettem, hogy a prospektusok, amiket ott vettünk, a hátuljába elférjenek), így tehát az oldalakat is ehhez a mérethez igazítottam.


Az oldal 100%-ig digi, és 100%-ig a Let's Travel kittel készült! :)





3 megjegyzés :

kreatívhit írta...

Ez oltári klassz!Ötletes egyedi.A kockás papírbetűk is. Szóval nagyon tetszik.

Unknown írta...

IMÁDOM AZ OLDALAD!!!! nem is tudok mást mondani, egyszerűen a szemem nem tudom levenni róla :)

Timi írta...

Fantasztikus oldal!Szuper!!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social