05 április 2019

DIY - Festett farmerdzseki


Amióta világ a világ, én imádom a farmert. Szerintem az egyik, ha nem a legjobb viselet. A másik hasonló perverz vonzalmam pedig a festékek iránt van. Nos, amikor a kettőt lehet ötvözni, az maga a csoda. Adódott a mai, kissé borús, kedvtelen nap... Ami tökéletes arra, hogy valami olyat csináljunk amit már régóta tervezünk. A farmerfestés számomra pont egy ilyen. Eleinte magamnak akartam, de aztán Mila is kapott egyet és azonnal tudtam, hogy neki is készítek egyet. Anyaként meg nyilván az övével kezdem, ez nem is kérdés.

Először is kiválasztottam a Pinterestről egy mintát, amit szabad-kézzel felskicceltem a hátára egy tűfilccel. Ami azt illeti, azért itt megjegyezném, hogy én azt hittem az akril festék majd lefedi a tűfilcet, de nem így történt. Sajnos a filc festéke átszivárog két réteg festéken is. Úgyhogy aki esetleg nekiesik hasonlónak, ezt kalkulálja bele.
Miután a nagyja fel volt már vázolva, elkezdtem az akril festékekkel kitölteni a rajzot. Változó méretű ecseteket használtam és minimális vízzel, hígítatlanul vittem fel a festéket. Mivel a gyerekek ruhájából is nehezen, vagy inkább nem szokott kijönni a sima festék, ezért azt hiszem a tartósságon nem kell agódnom. Meg ha kopik is, kéznél vagyok 😉 hamar kijavítom.

Ha érdekel a folyamat, akkor az Instagram Story-mba feltettem egy videót róla. Amit 24 óra után az ART-s highlight-ba fogsz megtalálni.

A videó alatti zene pedig Rico & Miss Mood - Iránytű száma. Hallgassátok őket, nagyon klasszak!!!








Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social