24 május 2018

Eső után a kertben...

Azt már az előző posztban elmeséltem, hogy elkezdtem egy fotós iskolát. Nagyon lelkesen és szorgalmasan fotózgatok, próbálgatom az új témákat és technikákat. Jelenleg még mindig a Makrózásban próbálok elmélyedni, ezért a minap eső után kimentem gyorsan a kertbe...
A pipacsok sosem voltak a kedvenc virágaim, de el kell ismerni, hogy fantasztikusan mutatnak a képeken. Mint egy igazi flamenco táncos, úgy tűnik ki a tömegből és ejti rabul a nézőt. Engem speciel sikerült. A másik szívszerelmem az esőcseppek a leveleken... Imádom. Mintha üveggolyók lennének 💚


Állandó helyszín viszont, ahol a makrózást gyakorlom, az a pozsgás kertecském. Az időm nagy részében itt próbálkozom. Itt mindig akad egy-két hangyóca, meg a virágok is adják magukat. Egyik nap viszont mikor visszanéztem a képeket az egyik pozsgás közepe gyanússá vált... Mintha bogarak lennének ott? Következőleg már direkt kerestem rá az objektíven keresztül és tényleg... ott bizony pici levéltetvek voltak. De ugyanakkor ezt szabad szemmel egyáltalán nem vettem volna észre, annyira picik. Megpróbáltam a lehető legközelebb hozni a témát. Legalsó képen lehet látni, hogy miként sikerült. A gyerekek hihetetlenül élvezik amúgy, hogy láthatják a bogarakat ilyen nagyításban is. Úgyhogy miközben én tanulok, alkalmunk nyílik a gyerekekkel is beszélgetni arról amiket látunk. Kvázi közben ők is tanulgatnak. Mondtam már, hogy imádok fotózni? A fotózás mindenre jó... 😜



Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social