08 június 2017

Sárkányeresztő találkozó 2017

Hihetetlenül el vagyok maradva egy csomó bejegyzéssel, aminek csupán az az oka, hogy rengeteg felé járunk és nincs időm megírni a bejegyzéseket az élményekről. De pótolni fogom szépen lassan az összeset, ezt megígérhetem! Kezdem is...
Most pl. alig egy hetes - egyik személyes kedvenc - élményünket hoztam. A 2017-es Sárkányeresztő Fesztivált. Ez volt nekünk a második alkalom, hogy kilátogattunk erre az eseményre. Két éve voltunk először, és írtam is róla, ITT. Két éve viszont, csak a telefonommal tudtam megörökíteni a pillanatokat és nem is volt rendes sárkányunk. Idén, ezzel szemben már felkészülten - rendes fényképezőgéppel és szép sárkányokkal - érkeztem, mert tudtam, hogy zseniális fotótéma. Sőt! Idén a barátnőmékkel mentünk, aki szintén fotós, úgyhogy nem volt kérdéses, hogy mi lesz a mi álláspontunk a programot illetően.😅 Ráadásul naplementében mentünk... Egyrészt, mert nagyon meleg volt aznap és nem akartunk megfőni a napon (ráadásul addig is vendégül láttak minket a barátnőmék egy szuper délutánra 😜). Másrészt tudatosan, hiszen az aranyórában lőtt képek a legszebbek... - nyilván nekünk ez volt a fő szempont, mert ha délben lennének a legszebbek a képek akkor, akkor mentünk volna, akkor is ha megfő a család 😂😅
Tapasztalatok... Míg az egyik vásárolt sárkányunkat sikerült kb. 5 perc alatt stabilan az égre cuppantani (amivel elértük, hogy Medi utána halálra unta magát). A pillangók az istenért se akartak rendeltetésszerűen ott maradni, ahová mi szántuk. Ellenben gyönyörűen mutattak a gyerekek mögött, mintegy dekorációként mikor futottak velük... 😂 Szegény lányok, és szegény mi... mit össze szenvedtünk. De a képek jók lettek 💙

Szóval pillangósat csak akkor vegyetek, ha fotózni akarjátok. Amennyiben fontos a sikerélmény, kerüljétek ezen fajtáját (amatőrként) a sárkányoknak. 😉




Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social