02 május 2016

Csillaghullás

Minden éveben nézzük Stephhel a csillaghullást. Már hagyománnyá vált, mert az első közös élményünk - számomra - igen viccesre sikerült. Ugyanis első éves "randizós" fázisban voltunk amikor is elhívott, hogy nézzük a mezőn a csillagokat. Én lélekben készültem életem romantikus élményére... Kihajtottunk, távol a város fényeitől a mezőre. Elővettük a pokrócot, az autótól nem messze leterítettük és Steph még matatott az autóban, mikor egyszer csak felhangzott ez a zene (elképzeltétek? Az arcom is? :)). A zene amire nem számítottam. Kimeredtek a szemeim, hogy most ez komoly? Steph pedig nézett rám értetlenül, hogy miért? Ez pont ide illik! Úgyhogy azóta is ezt hallgatjuk jószerivel minden augusztusban a csillaghullást nézve. Én pedig azóta is ezen nevetek. :) Kedves emlék lett :)

Tavaly viszont már a két gyerekkel együtt néztük. Kifeküdtünk a trambulinra és onnan figyeltük... volna... ha a gyerekek elég türelmesek lettek volna hozzá. De nem annyira voltak. Így maradtunk végül mi Milával, aki hajlandó volt még egy darabig figyelni és közreműködött a "fotózási kihívásomban" is, amit magamnak állítottam.
Erről a képről szól az oldal. Kettőnkről. A romantikus lelkünkről. ♥︎

Még több részletfotó és leírás, a Scrapfellow galériámban találtok. 






••• Felhasználtam // Products •••  


http://scrapfellow.com/termek/scrapbook-kit-klub/
http://scrapfellow.com/termek/scrapbook-kit-klub/

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social