31 május 2016

Bélyegző tárolás

A bélyegzőimet alig 1-2 hete rendszereztem, laminálós módszerrel (pár ív még hátra van). Ami nem az én ötletem volt, hanem Szilvinél láttam először, kb. két éve a debreceni csapattalálkozón. Teljesen magával ragadott a praktikus és átlátható mivolta. Az enyém ugyanolyan lett, mint ahogy már ő is leírta ITT. Annyi különbség van, hogy az enyém nem A5-ös, hanem a dekorgomb tárolómhoz méreteztem (25x20cm). Mert így jól néznek ki egymás mellett. :)
Egyiknek sincs még borítója (bár ez még változhat idővel). Szimplán egyszerűek, lapozhatóak, átláthatóak és kész. Mondjuk én a pecsétek mögött használom a másik fóliát is. Ezért nekem, nem tapadnak össze a lapok. Úgy emlékszem Szilvi azt nem teszi már rá, hanem hagyja hogy a mögötte levő lap simuljon rájuk.
A két kis "füzet" (dekorgombos és pecsétes) teljesen összhangba van. Jó rájuk nézni.
Előnyét abban látom még, hogy bármeddig bővíthető, hiszen elég egy nagyobb karikát venni mindkettőhöz. :) 





Ha hasznosnak találtad ezt a cikkem, akkor köszönöm a hozzászólásodat, az ajánlásodat, vagy a megosztásodat!
----------------------------------------------------------------------

Ha érdekelnek további ötletek, akkor ajánlom figyelmedbe a témában eddig megjelent cikkeimet:

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social