20 december 2015

Kalligráfia workshop


Már nagyon rég terveztem, hogy kicsit képzem magam a kalligráfia területén is. Olyan gyönyörű feliratokat lehet ezzel a technikával készíteni... Kár lenne a scrapbookban ezt nélkülözni.
A hétvégén pedig sikerült végre eljutnom egy igazi kalligráfia workshopra. Nagyon izgultam, mert bevallom nem gyakran járok közösségekbe. Amióta gyerekeim vannak azóta valahogy így alakult... Na szóval, izgultam, de kiderült nem volt miért. Mindenki nagyon kedves volt. Mimi, a szervező, végtelenül kedvesen fogadott minket. Bogi pedig, aki a tanfolyamot tartotta (The Fanatic Calligrapher) nagyon szórakoztató, remek humorral megáldott, tehetséges fiatal nő, aki mellett teljesen fel lehetett oldódni. Szóval tényleg nem volt miért izgulni.

Kezdetben nagyon nehezen állt rá a kezem erre a tollra. Gyártottam vagy 20 lapot, mire sikerült. Viszont végül egészen megkedveltem. Kaptunk egy kis stóc ajándékcímkét, úgyhogy idén biztosan így lesznek megcímkézve az ajándékok a fa alatt! :) A négy órás tanfolyam, olyan gyorsan elszállt a gyakorlással, hogy szinte észre se vettem... Útravaló meglepetésként pedig egy kis pohár virágot kaptunk (bevallom nem tudom milyen virág, talán jácint?) ami nagyon kedves ajándékként ért. Ki is tettem a többi kis palántám közé az ablakba... ♥︎

Nagyon későn értem haza, de azonnal folytattam a gyakorlást... Talán sose hagyom abba! ;)


A képek már itthon készültek.


Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social