27 november 2015

Újrahasznostíott csomagolás


Nem tudom, hogy ki hogy van vele, de amikor csomagot kapok és látom, hogy a kitöltő anyag, egy natúr papírív (ilyet használ például a Scrapfellow is a csomagoknál), akkor mindig szépen kisimogatom a kezemmel, szépen összehajtogatom és elteszem. Miért? Mert legrosszabb esetben egy nagy rajzlap lesz a gyerekeknek, de jobb esetben akár csomagolópapírként is funkcionálhat. Most is az utóbbit választottam.

Ezért egy olyan ötletet hoztam nektek, amiben megmutatom, hogy a "melléktermékként" csatolt, töltelék papírt is lehet esztétikusan használni a csomagoláshoz. Nem használtam mást, csak a képen szereplő hozzávalókat. Még az arany anyag is egy maradvány, egy régi jelmezből. A folyamat nagyon bonyolult, úgyhogy kérlek koncentráljatok: Ünnepi bélyegzőkkel és választott tintapárnával, ízlés szerint végig pecsételjük a felületet. Kész. :)
(na jó a másik csomagolásához használtam még egyéb - főként műanyag - kiegészítőket, de azokat is úgy rögzítettem ragasztópisztollyal, hogy újra felhasználható legyen.)



Egyszer azt olvastam, hogy karácsonykor a csomagolópapír mennyiség eléggé megterheli a környezetünket. Hiszen feleslegesen (1 napra!!!) csomagolunk be tárgyakat. Fejenként többet is. Lássuk be ez tényleg nem fenntartható egy ilyen világünnep fényében. Nem mondom, hogy soha nem veszek csomagolópapírt, de ha veszek akkor is újrahasznosított natúr csomagolópapírt veszek. Mert fontosnak tartom a környezetvédelmet. De egy ilyen csomagoló papírral teljesen minimálisra csökkenthető ez a mérték családonként. :)

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social