26 június 2015

Csemete design

Ma ismét a Csemete Design rovatommal szeretnék jelentkezni, mert bár ide főként a scrapbookkal és a fotózással kapcsolatos bejegyzések miatt szoktatok jönni..., De menthetetlenül rajongok a gyerekvilágért is. ♥︎ Azt szeretném, ha varázslatos gyerekkora lenne a gyerekeimnek. Tele álmokkal, vágyakkal, tündérekkel, tündérporral, mesékkel... Ehhez pedig keményen jelen kell lenni. Kell egy szülő aki hiteles. Aki mindig árasztja magából a mesét. Kell, hogy áradjon belőlünk a varázslat. Ehhez pedig kellenek az ötletek. Ezért gyűjtöm én is rendületlenül azokat az ötleteket a világból, ami segít, hogy nem múljon itthon a fantázia faktor. :)

A Pinterestről megint gyűjtöttem egy kis válogatást, amit érdemes kipróbálni, mert vagy hasznos, vagy ötletes, vagy egyszerűen szórakoztató.





  1. WC papírgurigából  vicces polipokat tudunk készíteni.
  2. Készítsünk házilag, egy hold órát. Szerintem lányok és fiúk is varázslatosnak tartják a holdat. ♥︎
  3. Zöld palackokból fantasztikus kaktuszokat tudunk gyártani a gyerekekkel. Akár a gyerekszobában is, de ha van kerti játszóház, akkor azt is szuperül dekorálhatjuk vele! Imádom az újrahasznosított, mégis dekoratív ötleteket!
  4. Zoknipofa! Elsőre esti meséknél, vagy autóban való szórakoztatásra tudom elképzelni, de önmagában is vicces. :D
  5. Tenyérlenyomatból rengeteg figurát lehet készíteni, de ilyen részletesen ritkán látunk kidolgozva. Ügyesebb, nagyobb gyerekeknek lehet kihívás ez a tenyérteknős
  6. Ez a kedvencem! Készítsünk egy kártyát, amit bárhová kifüggeszthetünk a csemeténk nevével. Erre pedig facsipeszekkel jelezhetjük az elvárt feladatokat. Állati jó ötlet!! Játékos! Szerintem nekik is fog tetszeni.
  7. Papírgalacsinokból készíthetünk fagyit, sütit. Fröcsköljünk és élvezzük a "cukrászkodást"!
  8. Perecpárna. Bár nem vagyok egy varrni tudó anyuka, de ez nem tűnik nehéznek és szerintem irtó klasszul mutat egy gyerekszobában.
  9. Szuperhős figura papírgurigából és pom-pomból.


Remélem tudtam ötleteket adni nektek is.
Fantáziadús, gyerekkacajoktól visszhangzó hétvégét kívánok mindenkinek!

1 megjegyzés :

Ányi írta...

A csipeszest megcsináltam én is pár éve, gondoltam, hogy jópofa lesz, de sajna az enyémek utálták :(
Köszi a gyűjtést, majd válogatok belőle!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social