19 augusztus 2014

Gyerekek → Színek → Szeretet

Van két kis csemetém, akik konkrétan kiszínezik az életem.
Jó, még kicsik.. Néha kimennek a vonalból... ;)
De azért még így is jobb színesben, mint a fekete-fehérben.
Velük teljes az életem.


... kövess az INSTAGRAMON is. :)

Emlékszem, hogy mikor Mila megszületett, mint ha felrobbantottak volna bennem, egy atombombát. Endorfinból. Annyira boldog voltam és annyira szerettem. Az érzést, akkor - és azóta is - a szerelemhez hasonlítottam. Azzal a különbséggel, hogy míg a szerelem érzése nagy nehezen képes az ember testében elférni... Az anyai szeretet nem. Az túláradó. Mindenen túl... Az egész univerzum se képes befogadni azt a tömény érzést, amit a gyermeked iránt érzel.

Arra is emlékszem, hogy az anyaság milyen új perspektívát is adott. Addig úgy éreztem, hogy ismertem egy világot... De az anyasággal rá kellett jönnöm, hogy a világnak, mindaddig csak az egyik felét ismertem. Minden értelmet nyert. Hirtelen szörnyű kamasznak éreztem magam és éreztem a vállamon, anyukám minden aggódását. Talán ekkor nőttem fel... Na jó, én soha nem növök fel igazán. De talán ekkor értem el a nálam elérhető "legfelnőttebb" állapotot.
Tudom, nem sok, de ez van. :)

Amikor végig nézek a képeinken, az életünk eseményeiből, akkor elfog a hála és a feltétlen szeretet. Szerencsésnek érzem magam, hogy ez a két kis palánta az én kertemben nő. Hogy az "enyémek" lehetnek és dédelgethetem, nevelgethetem őket. Hogy nézhetem, élvezhetem a nevetésüket. Hiszem, hogy a szeretet erejéből kapjuk a legfontosabb dolgokat. Mint például a Család. De akár az önbizalom, a biztonság és a nevetés se kevésbé fontos. 

Ez az érzés motivált arra, hogy elkészítsem "A szeretet gyümölcse" albumomat.
Sőt! Komplett Workshop-ot is építettem rá, és kiegészítőket is terveztem hozzá még tavasszal!


 



Imádom a mai napig ezt az albumomat. Olyan érzéseknek adtam helyet, mint a szerelem, a megbecsülés, az elfogadás, az anyaság, az testvéri szeretet... Minden érzés amit kaptam a családomtól ebben a pici albumban van összefoglalva. Ez az album, az Ő szeretetükből született...

Mounier Noémi - Online Workshop - Scrapfellow

Ha szeretnél Te is egy ilyen mini albumot, akkor még jelentkezhetsz. A Scrapfellow felületén még van lehetőség csatlakozni a Workshopra. Sőt, pontosan ugyanolyan készletből is dolgozhatsz amiből én. Ebbe az alkotócsomagba, exclusive Scrapfellow chipboardokat és dekorgombokat terveztem. Ezeket a termékeket, kizárólag ennek az alkotócsomagnak a részeként tudod beszerezni. ;) 

Remélem találkozunk  ♥


ui: Ha a workshopot és a hozzá tartozó alkotócsomagot is szeretnéd, akkor külön-külön tedd a kosaradba! ;)





Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social