06 április 2012

Rayher oldalak

Jó rég írtam már... Kicsit túlfűtött vagyok mostanában hormonálisan. Gyakorlatilag magamat is nehezen viselem... :)
Viszont sok scrapbook (mihez képest, mi?) oldalt készítettem az elmúlt hónapokban... A javát a Rayheres kihívásra készítettem...


Ez a kép egy gyönyörű kertben készült, ahol Milát profi fotós fotózta. Több kép is vár még oldalba foglalásra erről az alkalomról, de most erre esett a választásom. 

Ez a képpár már nagyon régen vár arra, hogy megtestesüljön egy oldalban. Hihetetlen, de ez a két kép egy órán belül készült Miláról. :)


Mila és a kedvenc divatidőszakomat idéző styling. Imádtam! Cindy Crawford és a többiek, mind farmerban, egyszínű trikóban, police napszemüvegben és a hanyagul felkötött hajjal pózoltak. Többnyire fekete-fehér képeken feszítettek és én odáig voltam (és vagyok máig is! :P) Tőlük.  Így nem meglepő, hogy Miláról ez a képsorozat igen kedves számomra... :)


 Mila első vonatélményét örökíti meg az oldal, melynek érdekessége, hogy fogalmam se volt arról, hogy Milának is "váltani kell jegyet". Persze nem pénzért, hanem csak ilyen szimbólumszerűen, hogy igazolni tudjam. De én ezt elmulasztottam, szóval így kaptunk a kalauz bácsitól egy kedves grafikával (vonatos) ellátott kis gyerekjegyet, amit szintén rátettem az oldalra, az én jegyem mellé.

1 megjegyzés :

Merika írta...

Noémi, elájultam!!! Miután felébredtem, újra végig csodáltam! A
hormonjaid jót tettek a scrapnak. Csodákat alkottál! Szuper vagy, és gyönyörű a kislányod!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social