26 április 2011

Húsvéti dekoráció

Amióta a Csemete Design-t vezetem, sokkal jobban motiválva érzem magam a gyerek környezetére és ezt imádom! :)
Az idén ilyen húsvéti dekorációnk lett:

(1, 2, 3, 4, 5, 8,)



  1. Milát megkértem és firkált egy oldalnyit nekem. Ebből kivágtam a nyuszik farkát és néhány tojást. (A nyuszikat, Mörjike pinjei között talált kép inspirálta.
  2. Az írógéppel írkáltunk (ezért sok helyesírási baki, helytelen szünet és miegymás csúszott bele, de ettől csak édesebb lett az egész!) kis húsvéti szövegeket, melyeket felvágtam és a tojásokra ragasztottam.
  3. Szedtem, friss hajtásos ágakat a kertből, melyekre felakasztottuk a tojásokat. Illetve pillangós (MS) lyukasztóval, néhány, szintén firkás pillangót ragasztottam az ágakra.
  4. Last Minute projektként pedig, narancssárga és zöld papírból vágtam ki répákat (+zöldjét) és ezeket egybe varrtam, a nyuszikkal és tojásokkal.
  5. Kis talpas poharakba, műfüvet tettem és egy kis csokibárányt "meztelenül" beleültettem. (ezt az ötletet itt találtam, mondjuk az enyém nem volt ilyen profi. :P)
  6. Mla egyik trikójára, egy nyuszit képet varrtam/aplikáltam. Ennek, az a története, hogy kb. 5 évvel ezelőtt, Stephnél aludtam itt lent Székesfehérváron, és egyik napról a másikra, a hidegből elviselhetetlen meleg lett. Így az első helyen (a másnapi lecsófesztivál-on) vettünk egy "gyerek" pólót Nekem, ami topként funkcionált. Azóta a szekrényemben volt, mint emlék, hogy milyen vicces volt. Most pedig remek alapanyagként funkcionált Mila húsvéti hacukájához.
  7. Egy vastag szalagból, két virágot készítettem. Egyiket a kosarára (melyet szinte igénybe sem vett :P), egyet pedig a hajába. Az inspirációt itt találtam hozzá.
  8. A guriga nyusziról pedig, már írtam régebben.


(6,7,)



ÉS Nektek hogy telt az ünnep? Mivel készültetek?

Ne feledjétek, hogy 29-én egy photoshopos video tutoriallal jövök! ;)

3 megjegyzés :

Era85 írta...

Húúú, micsoda díszek! Igazán ötletesek! Jövőre tuti összehozok valami ehhez hasonlót! :)

Nálunk is a kertből szedett virágok, növények voltak a vázában, amikre idén (rózsaszín, fehér és lila) tojásokat tettünk. Kivételesen nem én választottam ezeket a színeket, hanem a kisfiam! :) Azonkívül a tavalyi ünnepről maradtak a cserépcsibék, amik ismét fontos díszítői voltak a dekorációnak, valamint a festett tojások.

Minden évben a kertben rejtem el a gyerekek ajándékait, amit nekik kell megkeresni. Idén összesen 8 kis fészket kellett felkutatniuk, és az általam készített nyuszi és pipitáskákba összeszedni. Fészkenként 1-1 tojás, nyuszi vagy előrecsomagolt csomag volt. :)

Elméletileg a napokban teszem fel a blogomra a videót róla. Remélem! :)

Ha fenn lesz, és érdekel, akkor szólok! :)

Janka írta...

döbbenetes, miket nem csinálsz!!! elájulok teljesen! mondom, remélem, mire lesz gyerek, belém tudod plántálni ezt a lelkesedést, mert amúgy igazán csodálnivaló. mostanság annyira elhanyagoljuk az ünnepeket... meg mindent. pedig egy pinduri időráfordítással (és lám, nem pénzzel) milyen fantasztikus dolgokat lehet csinálni.

do írta...

Zseniális lett a dekor! Mi is mindig együtt készülünk a lányokkal, bár a mienk határozottan a kaotikus jelzőre hajaz, khmmm nagyon bele tudnak merülni az alkotásba :DDD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social