22 március 2011

Mila szülinapja (előzetes)

Mila 2 éves lett! Lassan két hete... Én pedig még nem is nyilatkoztam, hogy milyen volt.
Ott kezdeném, hogy legalább két hónappal az esemény előtt el kezdtem már gondolkodni mindenen, díszítés, ajándékok, meghívók, vendégek...stb. Stephnek az agyára mentem, de nem érdekelt, mert tudtam a végére elégedett leszek. :)
Ajándékok szempontjából az volt a cél, hogy az idő haladtával felhalmozódott játék hiányosságokat pótoljuk. Örömmel tudatom, SIKERÜLT! Elmondhatatlanul örültem a végén, mikor együtt láttam a sok játékot. Tudtam, hogy telitalálat lesz az összes!!! Az lett! ;) Később majd beszámolok részletesebben a játékokról (most csak vázolom a szülinapot ;)).
Díszítést a tavalyi szülinapjára is terveztem, de előző nap költöztünk be a házba. Plafonig álltak a dobozok, a csempén még ott feszített a száradt fuga mindenhol és anyumnál kifogyott a nyomtatóból a tinta. Szóval semmi nem olyan volt, mint ahogy azt elterveztem. Sőt! Az egyik fotónkon a bulin, a burkoló még a fürdőt csempézi... :D Ma már csak nevetek rajta. :D
De a mostanira tényleg jóval előbb elkezdtem készülődni. Így teljes "arculatot" tudtam neki alkotni. Az arculat tartalma a következő volt: meghívók, zászlók (B.Sz. felirat és muffin zászlók), kártyák, szívószáldíszek/pohárjelzők, pop-cornos doboz és köszönő címkék.
Ezen kívül még sok más egészítette ki, hogy teljes legyen, de az már nem az én "tervezői" érdemem.

A meghívóhoz felhasználtam lovely design mintáját és egy kis rajzocskát amit a neten találtam.
Digi, természetesen. A mai világban már... :) Gif, tehát mozgó kép. Az utolsó kép kockáit Lizzy-től vettem. :P
Nem kell ám nagy dolgokra gondolni. Így festett:





1 megjegyzés :

Szilvi írta...

Kíváncsi vagyok a folytatásra!:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social