14 január 2010

Scrap szobák...

Már említettem, hogy épp házat keresünk és legnagyobb vágyam, hogy otthon varázsoljak magunknak belőle. Sokszor elképzelem, hogy milyen szép lesz és megnyugtató a lelkünknek amikor haza érünk. Hogy hogy fogja Mila bebarangolni a szobákat!? Hogy milyen vidámak és boldogok leszünk benne... :)
Ééééés, hogy lesz talán egy kis ficak (vagy akár egy kis szoba? :P) amit bevehetek, mint az én alkotó birodalmam. Ahol, jó amerikai szokásra, én is tárolhatom, a varrógépemet, a sok scrap eszközömet és kiegészítőim, és az egyéb kreatív holmimat... Épp ezért már elég sok "scraproom" inspirációt lementettem a gépemre, "majd ha..." címszóval. A fejemben már ki is alakult álmaim kis szobája. A következő szobák alapján:

Van egy dolog ami mind a 4-ben egyforma és természetesen én is oda vagyok érte! :) Még pedig a Making Memories forgatható álvány amit HÁLA ISTENNEK A SCRAPBOOK.HU IS ÁRUL!!!!
Célba is vettem a másik asztali rendezővel együtt. :)


Az 5-6. képen a B verzió van, ha esetleg nem jutna nekem egy szoba (sajna most még ez az esélyes :( ), de persze ez az asztali rendező akkor is elfér majd! :)


4 megjegyzés :

altalena írta...

Hű de eszméletelen jó szobák! Nagyon tetszik, talán a kék szoba az ami a legjobban:) Nem kéne nagy szoba, szerintem ki lennél békülve egy 7nm2 szobácskával is... azt le lehetne csípni valahonnan:D
Remélem teljesül a vágyad, így lenne az igazi alkotgatni, nem beszélve arról, hogy mila is meg fog nőni, és akár ő is veled készíthetné a sok sok szépséget!:)

Unknown írta...

Szuper szubák!! Kívánom, hogy sikerüljön, és legyen egy kis szobás, ahol alkothatsz :) Nekem Wilná-é a kedvencem :) és a forgatható asztali rendező tényleg klassz dolog, nekem a másik asztali van, és nagyon szeretem :)

Janka írta...

Nekem is, ahogy majd minden sb-snek, ez a vágyam :) Kívánom, hogy teljesüljön a tied! Valahogy rendezzétek át a leendő otthont, hogy egy nagyobb sarkot mindenképpen kapj :)

Majd egyszer nekem is összejön ;)

Janka írta...

Szia! Adok neked valamit, ha elfogadod :) Kukk a blogomra!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social