12 szeptember 2019

2019 nyár #zerowaste emlék album

Ez a nyár, az egyik legjobb volt. Nem mondom, hogy nem voltak nehéz pillanatok benne. Viszont rengeteg élményt szereztünk és nagyon tartalmasan töltöttük a gyerekekkel.
Ez az oka annak is hogy, az internetről szinte teljesen eltűntem, mert nem akartam azzal foglalkozni, hogy mikor mit posztolok ki. Meg hogy megosszam a fotóimat (mert persze fotóztam, bár nem sokat). Ugyanis arra döbbentem rá, hogy most akkorák a gyerekeim, hogy a lehető legklasszabban élem meg velük a pillanatokat, EGYÜTT. Már lazán el lehet menni velük Budapestre egy nagyot kirándulni. Szót fogadnak, felelősségteljesek, figyelnek, fogékonyak és kalandra éhesek. Imádom, hogy ilyen nagyok már ❤️

Az utolsó nyári napon, mikor a gyerekek táskájába pakoltam és csomagoltam a füzeteket. Hajnali 1-kor... vettem még egy mély lélegzetet és utolsó erőmből még összedobtam nekik egy-egy "élmény albumot", sok képpel és Kajla képeslappal, amit gyűjtöttünk a nyáron. Az albumokat pedig becsempésztem a sulitáskájukba, MEGLEPETÉSKÉNT, az iskolakezdésre! Fontosnak tartom, hogy a gyerekek kapjanak időnként kis figyelmességeket tőlünk szülőktől. Van mikor az uzsonnás-dobozba, van hogy a tolltartóba csempészem a kedves üzeneteket. Most egy teljes emlékalbum lett belőle :)
Bár művészetileg nem valami nagy teljesítmény, mert a kenderzsinegen és a fotókon kívül már csak ragasztót használtam. Szóval igazán #zerowaste és #hulladékmentes felfogás szerint készültek. De így is nagyon örültek neki. A lényeg benne volt ❤️

Jó-jó be kell vallanom, hogy a nyári emlékképeket (telefonosakat és nagy gépeseket is) már előtte lévő napokban elkezdtem összehalászni és mindegyikre rátoltam ugyanazt a filtert, hogy valamicske összhangban legyenek azért egymással. De semmiféle precizitást nem vittem bele. Ezt a kis elő-munkát leszámítva tényleg semmiből nem tartott az egész albumot összedobni. Lyukasztó, ragasztó, itthon nyomtatott fotók, képeslapok és egy kis kenderzsineg. 😉 + a Kajla útlevél, amiben a jegyeket és a pecséteket gyűjtöttük. Néhol elég kaotikus az összhang, de a gyerekeknek így is bejött :)

Szeretném azt hinni, hogy ezt is nevezhetem scrapbooknak. Akkor is, ha semmiféle cicomát nem tartalmaz. Csakis szárazon a lényeget. Az emlékeket.  :)


Az Instagram csatornámon (IGTV)-n egy rövid videót is láthattok róla! Csekkoljátok, ha van kedvetek :)

A nyári programjaink pedig, amik nélkülöztek minden "fancy helyet" és drága mulatságot (a Kajla sok mindent ingyenessé tett a nyáron. Nekem nagyon tetszett ez a kezdeményezés.) Ha valaki esetleg jövőre vagy sok év múlva olvassa majd ezt a posztot, akkor még jól jöhetnek az ötletek! 😉
  • Gyűjtöttük a Kajla pecséteket (bejártunk 5 megyét)
  • Vonatoztunk
  • Strandoltunk / Balatonoztunk
  • Vizicsatáztunk
  • Trambulinoztunk
  • Kalandparkoztunk 
  • Győrkőc fesztiváloztunk 
  • Vasat kovácsoltunk 
  • Állatkerteztünk (Budapesten és Pécsen is)
  • Szalonnát sütöttünk
  • Lánchídon sétáltunk
  • Metróztunk és villamosoztunk
  • Szerepjátékoztunk egy mesés kávézóban
  • Horgásztunk 
  • Fagyiztunk
  • Unokatesóztunk
  • Barátokkal lógtunk 
  • Olvastunk 
  • Kutyáztunk
  • Medencéztünk
  • Társasoztunk 
  • Moziztunk / Filmeztünk
  • Játszottunk
  • és sokat pihentünk


Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social