24 november 2014

"A" csomag

Igen, A(!) csomag.
Ez az a csomag amit úúúúgy, de úgy vártam, mint gyerekkoromban a karácsonyi ajándékot. ♥
Scrapfellow December Napjai készlet 2014!
Mikor kibontottam, mindent, de tényleg mindent imádtam benne!!!!! Igazán azt gondolom immár másodjára, hogy A! csomag. Mert minőségre is "A"! Őszintén.
Ebben a csomagban mindent találsz. A megszokott kiegészítőket, mint a chipboard, dekorgomb és társai. De ami ennél is fontosabb, rengeteg újdonságot is!
  • Textil borítású, D gyűrűs, Scrapfellow albumot,
  • Textil gombokat
  • Kétoldalas Scrapfellow papírtömböt,
  • Akril-Chipet,
  • Arany dekorgombokat
  • Matricákat
  • ...stb.
Nagyon-nagyon büszke vagyok, hogy a részese lehetek a Scrapfellownak, a csapatnak és, hogy élvezhetem ezt a minőséget ♥ Figyelem!!! - A legutolsó hírek szerint a csomagot november 30-ig lehet csak megrendelni!!!


Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social