16 szeptember 2014

Fiús anyuka

Amikor eszembe jutott az, hogy egyszer anyuka leszek, mindig kislányt képzeltem magamnak. Úgy éreztem, hogy én csak egy kislánynak lennék jó anyukája. Nem nagyon értek a fiús dolgokhoz, soha nem is érdekeltek... Mikor megtudtam, hogy kislányom lesz, nagyon örültem. Születése után folyton öltöztettem és imádtam vele huncutkodni ♥
Viszont mikor megtudtam, hogy Medike is úton van a maga kis "csomagjával"... Betojtam. Emlékszem mondtam is Stephnek, hogy a Te dolgod lesz majd a határokat felállítani. Mert én nem akarok nagyon szigorú anyuka lenni, de engedékeny se. Márpediglen mostani fiús játékokat kifejezetten agresszívnek és félelmetesnek látom... Akkor hogy ítéljem meg őket? Ijesztő volt belegondolni... Ugyanez a lányos dolgokkal könnyű számomra.

De aztán megszületett... A félelmeim pedig mára teljesen elszálltak. Ugyanolyan kis maszat, mint a nővére. :) Szerencsés vagyok, mert nagyon szeretik is egymást. Medi épp úgy "jégvarázs" babázik, ahogy dínózik, és ugyanez igaz fordítva is.
Medike mondjuk időnként kis dúvaddá tud változni, ahogy az egy igazi fiúhoz illik. De ezt a jólnevelt nővére miatt - akire felnéz! :) - könnyen tudjuk orvosolni. Száz szónak is egy a vége. Ezzel a kis pasival lett teljes az életünk... és fiús anyukának lenni, ugyanolyan szuper, mint lányos anyukának. Anyucinak lenni egyszerűen király! 


Kétszeresnek pedig kétszer olyan király! ;)

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social