26 május 2014

Medi & grund


Tavaly nyáron készült a kép, mikor Medike úgy döntött, hogy a klasszikus játszótéri elemek helyett, inkább a flaszteren játszik. A lemenő nap fényeivel azt hiszem sikerült egy örök kedvencet fotózni. Mármint kép ügyileg. :)
Szeretem ezt a képet, mert tényleg átjön a nyári forróság rajta. Meg pesze azért, mert az én kis gézengúzom van rajta... Kis zsivány. :)

Az oldal érdekessége szerintem az, hogy egy IGAZÁN virágos készletből készült az oldal (Basic Grey - Fresh Cut). Szeretem azokat a kihívásokat mikor "lányosnak" mondott készletekből próbálok igazi fiús oldalakat készíteni. Szerintem ez a kihívás ennél az oldalamnál sikerült... A Scrapfellow blogon írok többet is ehhez fűződő gondolataimról! Ha van kedved olvasd el -----» Fiús oldal?




»»  felhasználtam // product ««


   

   

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social