19 január 2012

Együtt

Didó és Janka közös együttműködése révén (DidoDesigns & Yellow Butterfly) egy csodálatos készlet született. Ami az: Only Love Matters névre hallgat és az After5 Designs-on tudjátok megvenni A lányok nagyvonalúan megengedték nekünk is, hogy alkossunk a készlettel és mit ne mondjak, hihetetlenül jó kis cuccot adtak a kezünkbe. Itt is gratula a készlethez Nekik! Mert tényleg állati jól lehet használni.

Nekem Milával közös képeim ugrottak be, ugyanis ehhez nem tartozik különösebben semmilyen "sztori", de mégis szeretem, mert Minket ábrázolnak a képek. Együtt. :) Ennek ellenére persze nagy betűvel "hirdetem" az oldalon, hogy "sztori"... :D :D De semmi érdemleges nincs a "sztoriban" :D


Az oldalhoz felhasználtam:



A kit előnézeti képe:


4 megjegyzés :

Janka írta...

Köszi, Noémi :) Én meg, mondom, imádom az oldalad :)

Timi írta...

Cuki oldal!!!!!

Timi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
ziti írta...

nagyon tetszik az oldalad! szuper lett, klassz a díszítése (a paca, a szivek, a kép bal oldalán lévő virág...stb.), és úgy egyébként, az egész!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social