08 augusztus 2011

Week in the Life 2011


Nemrégiben volt a Week in the Life 2011-es turnusa. Minden évben szemeztem vele, sőt, volt, hogy bele is kezdtem, de harmadnap ráeszméltem, hogy előző nap nem fotóztam. :D
Idén viszont sikerült (úgy ahogy) végig csinálnom. Fotóztam minden nap, viszont a "szövegezést" nem írtam le a második naptól kezdve. De a fotó témák is csökkentek, ahogy teltek a napok.
Mindenesetre most itt vagyok az első nappal... Az elrendezést inspirálta Wilna Furstenberg 2010-es albuma és persze Ali eddigi munkái. A színeket pedig, Kelly Purkey egyik "pin-je" inspirálta. Ja, és igyekeztem többnyire magyar designerek készleteit használni! Ha van kedvetek nézzétek meg. :)


2011 július 25. - hétfői napunk...





6 megjegyzés :

Timi írta...

Örülök, hogy most végigcsináltad! én is ugyanígy voltam a fotózással a végére már elszállt az ihlet:PPP De nagyon tetszik az első napotok!!!!!Szuper már most!Én ezt elkészíttetném fotókönyvben is!:)))

Unknown írta...

Annyira örülök én is, hogy végigcsináltad! nagyon tetszenek az oldalaid! tele vannak ötlettel, energiával, klassz elemekkel és elrendezésekkel :) öröm volt őket végig nézni, és Istenem Mila már mekkora! egyre szebb <3 Pedig kicsinek is édes volt :) Nálam egyébként annyira elfogyott a lendület, hogy kétszer vágtam bele a week in the life-ba és egyszer sem fejeztem be. Ez van, majd ha Peti meggyógyul végigcsinálom én is :)

millu írta...

Hú,nagyon szuper oldalak és fotók.Hangulatos az egész,az össze állítása,kivitelezése!!

icka írta...

annyira klassz képeket csináltál és szuper jó az elrendezés!!!(akárki inspirálta is, de végül Kolibris lett)
nekem nagyon bejön, remélem végignézhetjük az egészet!
csodás!!!

Janka írta...

állati!!! roppant inspiráló az egész! imádom az elrendezéseidet, az elemhasználatodat.

Unknown írta...

Ez nagyon tetszik! Már nagyon kíváncsi bvagyok a többi napra! Most, hogy így nézegetem, egyre nagyobb kedvet kapok, hogy én is készítsek egy ilyet... Hmmm, majd meglátjuk. De köszi az inspirációt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social