25 augusztus 2011

Visszatérő álom

Bár, nem is az álom a visszatérő, hanem a hely benne. Soha nem gondoltam volna, hogy lesz, nekem is visszatérő álmom (utána fogok kutatni, hogy mit ír erről a sok okos?).
Csak azóta van ez az álom (kb. 5 alkalommal álmodtam vele), amióta Stephet ismerem. Ez a hely álmaimban, a Duna folyásával ellentétes irányban van, a Budai rakpartról lehet megközelíteni... Kb. Békásmegyer és Szentendre között van. De a Lánchídtól már, mintha a varázsfal onnan kezdődne, megváltozik minden... Kikopnak a házak, az emberek és egyre elhagyatottabb minden. Mikor először jártam "arra felé" (milyen vicces ezt így mondani :D :D) akkor, mintha külföldre mentünk volna. A víz egyre kékebb, azúrosabb... Gyönyörű sziklás, fás a folyót közrefogó táj. Egyre jobban szabadnak érzed magad, a természet gyönyörű és harmóniát áraszt. Ez, maga a hely, amiről mindig álmodom. Tehát a nagy semmiről álmodom a természetben, ahol egyedül lehetünk. :) Itt szoktunk fürdőzni... Néha emberekkel is találkozunk... Vannak kalandjaink. :) Szeretem ezt a helyet, komolyan. Állati gyönyörű és állandóan a vízben vagyunk! :)
Ma is szerepelt a hely az álmomban, de sajnos most először nem úgy ahogy szeretem. Azt álmodtam, hogy fel van dúlva az egész város, az utak, az emberek romokban. Steph elvitt engem valami helyre, ahol a nők gyülekeztek, és átadott anyámnak (Mila valamiért nem szerepelt az álmomban... érdekes)... Nagyon szomorú hangulat uralkodott mindenhol. A Lánchíd előtt mentünk el és eszembe jutott a "varázsfal", hogy ott van mögötte a mi FANTASZTIKUS menedékünk. De lehet, hogy soha többé nem láthatom/láthatjuk? Mert mindent tönkre tettek... Lehet, hogy sérült a fal is? Meg kéne nézni...? Meg kéne védeni... De milyen önző is vagyok, hisz oda csak ketten tudunk menni. Ha többen lennénk akkor nem lenne már olyan szép, nem lenne AZ, ami. Tehát tényleg hátra kell hagynom minden szépségével... :(

Viszont most hogy elmondtam Nektek, már nem fog teljesülni az álmom! Hehehe :D Holnaptól remélem újra él az útlevelünk! :)

Amúgy, van aki ért az álmokhoz? Szívesen meghallgatom, hogy mi a véleménye a fent leírtakról. :)
Illetve, ha kíváncsiak vagytok, vajon hogy is nézhet ki ez a hely... Összegyűjtöttem egy pár képet, melyből össze lehetne gyúrni... Olyat viszont, amiről álmodok, égen-földön, nem találtam... AZ csak a miénk. Egy igazi álom hely. ;)







2 megjegyzés :

icka írta...

nagyon érdekes, amiket írsz, jó volt olvasgatni :)
én nem ástam magam bele ebbe a témába, csak gondolom, hogy azért vannak ilyen álmaid, mert szeretnéd a családodat egy biztonságos, csodás helyen tudni, ahol minden szép és jó...
amikor megszületett a második gyerekem én többször álmodtam azt, hogy egy szakadék szélén vagyok és mindjárt lezuhanunk, velem van mindkét gyerek és nem tudom mind a kettőt tartani...brrr még leírni is rossz...
gondolom szorongtam, hogy hogyan fogok két gyerekkel megbirkózni és azért álmodtam ezt a szörnyűséget, de szerencsére hamar eltűnt ez az álom
arról viszont olvastam már, hogy jobb ezeket a félelmeket megálmodni, mert így könnyebben feldolgozzuk a dolgokat :)

Janka írta...

én is csak azt tudom mondani, mint Icka: ez a vágyaid kivetülése lehet. szeretnél egy biztonságos helyet magatoknak, ami csak a tietek, ami a nyugalom szigete lehet ebben az ingatag valóságban.

kívánom, hogy találjatok rá a valóságban, mégha nem is ilyen varázslatos módon.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social