17 április 2011

Szivárvány az esőben

Sabee új elemeivel és az egyik template-jével készült a következő oldalam. Nagyon szerettem készíteni. Friss az élmény is, meg vicces is, mivel bolondok napján volt mindez. ...hehe... :D
Sikerült Milának teljesen ízléstelenül összeválogatnia a ruháit. Én meg hagytam. Na nem azért, mert szoktam, vagy mert bolondok napja volt. Egyetlen magyarázata volt csupán. Az, hogy csak a kertbe mentünk ki. Ott meg senki nem látja. ;P
Amúgy elég nagy hangsúlyt szoktam fektetni az öltözködésére. Bőszen járom a turikat, amikor tudom. :P
Az oldalam ilyen lett:


Felhasználtam:
Toma Soloma - rain, rain, rain
Farfarhill - vintage paper kit


2 megjegyzés :

altalena írta...

Azt hittem ez egy hagyományos oldal, és kinyomtattad az elemeket:D Tényleg Milának sikerült szivárvány színekbe öltözni:D

Budaházi Brigitta írta...

Varázslatos..... Gyönyörűségesen szép. Nagyon örülök, hogy alkotsz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social