11 március 2011

Szülinapra készülődve

Igen, az elmúlt hetek arról szóltak (legalábbis nekem, fejben...), hogy Mila 2. szülinapjára készülök. Rengeteg mindent jelent ez. Ajándék kutatást, takarítást, díszítések tervezése, beszerzés, ötletelés...stb. Vasárnap lesz és már nagyon várom... :)
Néhány képen keresztül be is mutatom...


Mivel szándékomban áll, természetes anyagokkal körülvenni Milát, így remek ösztönzés számomra (most, hogy a szülinapját is ebben a szellemben tervezem), ha átcsoportosítom a "nem kívánt" játékokat, fürdős játékokká...


Rendrakás és takarítás... A ruhák rendezgetésébe nagyon belejöttem... :P
A nyuszi pedig, az én dédim ikernyuszija. Igen, neki is és nekem is volt egy... ♥

Egyenlőre ennyi. Majd még jövök... ;)

Ui: Köszönöm a hozzászólásokat az előző bejegyzéshez. ♥ Igen, visszatettem az előző sablont. A háttér miatt volt olyan barátságtalan, illetve annak hiánya miatt... :( Sehogy nem sikerült beillesztenem a másik sablonba, így lemondtam róla. Nem akartam üresen hagyni semmiképp (ismertek ;))...
Ezer puszi nektek!!! ♥

1 megjegyzés :

Timi írta...

Nagyon jó lett az átcsoportosítás! én is vasárnap ünnepelek!:-P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social