28 március 2011

Memi meg Te

Tudom, hogy még adós vagyok a szülinapi beszámoló folytatásával, de most fejeztem be ezt az oldalt és muszáj megmutatnom... :P
Reggel olvastam URBAN:EVE blogján egy szupi kis ajánlót a színpalettákról. Rögtön mentem is és szemezgettem... Naná, hogy találtam a fogamra valót! Annyira, hogy estére elkészültem az oldalammal (alant látható) amelyet inspirált.

A palettát itt találtam: design-seeds


Az oldalam pedig ami készült a paletta alapján:


Imádtam készíteni és nagyon hamar meg volt így, hogy a palettát figyeltem. Nekem nagyon fontos a színdinamika, de minden szempontból szeretem a dinamikát. Ezért azt hiszem, nem utoljára használtam ilyen inspirációt... :P Imádom a végeredményt! :)


4 megjegyzés :

Eszter(beszteri) írta...

nagyon szép oldal lett! :)

Kata írta...

Gyönyörű lett! A készleteimnél szinte mindig a színekből indulok ki.

Era85 írta...

Nagyon bájos oldal kerekedett belőle! CSak így tovább!

Janka írta...

fantasztikus az egész! azon csodálkoztam el, Milának már milyen sok és hosszú haja van :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social