12 szeptember 2010

Tehetségkutatók

Én is rajongója vagyok ezeknek a zenei (Megasztár, X-faktor) tehetségkutató műsoroknak (ki nem? :)). Tegnap meg is fogalmazódott bennem, hogy miért? Azon kívül, hogy a hétvégéimet minőségi zenével töltik meg és oda szögeznek a tv elé... :) Írtóra bírom, hogy a magyar zenész állományt javítják, olyan szinten, hogy a hazai klubokba érdemes lesz lejárni, mert ott lesznek. A diszkókat már nem annyira szeretem, mert nem hallom a saját hangomat, de a pub-okat, klubokat, NAGYON! (Bár amióta Mila megvan nem voltam :P, de már előtte is így voltam ezzel!) és jó arra gondolni, hogy lemegyek (majd egyszer) és jó zenével töltik meg! Ezzel a magyar kultúra nem csak zeneileg javul, hanem egyéb iránt is. Engem pl. szokott inspirálni egy zene akár képzőművészetileg is, mert hat rám az az energia amit az adott művész hangokkal kelt bennem. Egy hangulat, ami utána esetleg rajtam keresztül még testet is ölthet... De szerintem sokunk van így ezzel. IMÁDOM, HA A KULTÚRA JAVUL, ÉPÜL, FEJLŐDIK ÉS TOBZÓDHATUNK BENNE!!! 



Nem teszem le egyik műsor mellett se a voksom, mert mindkettőben szeretek és nem szeretek énekeseket is, zsűri tagokat is. Bár szívesen olvasnám, ha elmondjátok, hogy nektek ki tetszik? Vagy nem tetszik?

2 megjegyzés :

altalena írta...

Nekem most az X-Faktor jobban tetszik! Talán azért, mert már most van kedvencem (Takács Nikolas ), és több olyan hangot is hallottam, ami számomra kiemelkedő! A Megasztárban se kedvencem, sem olyan egyéniség nem tűnt ki nekem, aki tetszene, vagy szavaznék rá!
Azért nézem mind a kettőt, ha másképp nem, akkor a youtube-on!:D

Szilvi írta...

Huh, szerintem ég és föld a minőségbeli különbség a Mega és az X között. Az első három Megát lelkesen néztük, aztán ráuntunk- na meg nem is voltak olyan tehetségesek az énekesek- persze ez szubjektív vélemény, viszont szerintem az X faktor tele van jobbnál-jobb színes egyéniségekkel jó torokkal megáldva. A Megasztárt maximum Presser miatt nézném, a többi zsűritagtól forog a gyomrom és az énekes iskolás lánykáknak is inkább a Barbi baba mellett lenne a helyük még, meg az a fantasztikus kiállású Genya is maradhatna a targoncánál...azért persze van pár tehetség ott is, pölö a Bolyki fiút szeretem régről, de az X-ben most annyi kedvencem van, hogy fel se tudom sorolni...Mondjuk Keresztes is rakhatna egy zacskót a fejére, mert vizuálisan nem egy élmény a nő ;-P, de Feró dumáin napokig röhögünk Csabival. Szóval hajrá X faktor. (Valahol azt olvastam, hogy sokkal népszerűbb is a nézettségi mutatók alapján és magukkal szúrtak ki a szerkesztők, hogy egy időbe tették a két műsort....na meg a nézőkkel is).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social