18 augusztus 2010

Kukucska

Ez, egyébként csak egy elrontott kép, de nekem annyira tetszik... :) Biztos azért, mert tudom, hogy mit jelent Nekünk... Sokszor próbáltam már lefotózni így, hogy játszik velem, de ahogy az ábra is mutatja még nem jött össze :P Nem tudom honnan vette ezt a játékot?! Mindig a hátam mögé lopózik és ahogy hátra nézek rá, ő elkezd huncutan vigyorogni :) Ennyiből áll az egész játék :)


A felhasznált termékekről és egyéb infókról a scrapbook.hu-s galériámban olvashatsz
(hamarosan újabb oldallal jövök :))

2 megjegyzés :

Janka írta...

csodás, imádnivaló... még ezzel a tökéletlen fotóval is, sőt EZZEL olyan tökéletes :) (egyébként azt hittem, te vágtad ki így)

Merika írta...

Nagyon különleges a fotó, és szuper az oldal, nekem nagyon teszik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social