15 augusztus 2010

Emlékezz a titánokra!



A mai film: 
Emlékezz a titánokra!



Egy, a szívemnek kedves filmet hoztam most. Kedden és Szerdán "szabadnapos" voltam és egyedül lézengtem a házban... Pihentem, scrapbookoztam, relaxáltam és filmet is néztem. Az egyik csatornán épp ez a film ment. Nagyon szeretem ezt a filmet, mert egyrészt a fekete-fehér megbékélésről, vagy az ezért való kűzdelemről mindig szívesen hallok, olvasok, másrészt az amerikai football sport is az egyik kedvencem. A szereplőket egytől egyig nagyra tartom, élen Denzel Washington-nal!!! Ha nem láttátok még, akkor MINDENKÉPP NÉZZÉTEK MEG!!! FANTASZTIKUS FILM!!!
(de figyelem, sírós, meghatódós! :))

Ja és az egyik "csapatösszehozós" jelenetben, melyik dal csendül fel??? Hát szintén az egyik kedvencem... EZ! ;)

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social