26 április 2010

FlyLady

Lehet, hogy valaki már észre vette, hogy a jobb oldalrasávra, egy kis szárnyas tündibündit raktam, FlyLady felirattal. Hogy ez mi? Hát, egy háztartásvezető "program". Ugyanis nagyon nem vagyok a háztartásvezetésről híres... No de majd most! :)
Ez egy 30 napos tréning ami alatt kiépíted a saját rendszeredet (de ad egy irányvonalat!), hogy könnyedén kézben tudd tartani a dolgokat. Az oldalt Franci ajánlotta többünk figyelmébe, mert partnert keresett hozzá. :) Hát én belevágtam és NAGYON JÓÓÓ!!! Élvezem!! Örülök, hogy van végre perspektíva, hogy "egyszer...". :)
Most tartok az 5. napnál, a kontrollfüzetnél, és bár azt írja a szerző/fordító, hogy "Légy szíves ne húzd azzal az időt, hogy szép papírokkal bevonogatod, kidekorálod matricákkal, miután két óráig ácsorogtál a Kreatív Hobbyban tanakodva, hogy milyen alapanyagokat vásárolj." tudjuk, hogy a scrapbookosok táborában ez ELKÉPZELHETETLEN!!! Tehát nyilvánvalóan ki lesz díszítve!!! Sőt alaposan át is lesz gondolva a dizájn! :)
Én, majd csak a végén mutatom meg, hogy milyen lett... Addig is bátran ajánlom hasonló cipőben járó ismerőseimet, olvasóimat, hogy csatlakozzanak és legyenek FlyLady-k! :)

3 megjegyzés :

Sapimanó írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Sapimanó írta...

Helyesbítek! A posztban nem jó a link, oldalt viszont odavisz :)

Livia írta...

Szia!

Örülök, hogy így bejön a program! Viszont nem véletlenül írtam a programfüzetre, hogy ne csicsázd ki, mert amit az 5. napon készítesz, az még nem a végleges! Ugyanis nem kell húzni vele az időt, amíg még nincsenek meg a rutinok. EGYELŐRE egy cetli vagy kisfüzet is megteszi. Majd a program vége felé elkészül a végleges kontrollmappád, aztán arra elhasználhatsz mindenféle gyönyörű ritkaság papírt-matricát, hiszen az már testre is lesz szabva kívül-belül.

Minden jót!

Via az Urban:Eve blogról

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social