14 február 2010

Valentin freebie

Az elmúlt napokban, későig dolgozik Steph a háznál. Tegnap este, ahogy vártam rá és izgultam az első házassági évfordulónk miatt, neki álltam, hogy készítek egy kis kártyát, amit majd az ajándékához adok. Számomra Steph egyet jelent a zenével! Steph, hozta be az életembe igazán. Nekem, Ő a zene! Ez az első szó, amit eszembe jut róla! Milának is ezért lett Mélodine a második neve! :) Találtam is egy jó idézetet ami abszolúte illik hozzánk:

"Szerelmed zene
bennem zeng egyre...
Egyetlen perc se teljen el,
melyben nem zeng fel bennem szerelmed!"

                                         by  Simon András

De annyira belelendültem, hogy több kártyát is készítettem. Ezért azt gondoltam, hogy a házassági évfordulóm alkalmából és persze valentin nap alkalmából, fel teszem a blogomra ajándék gyanánt Nektek! :) Remélem tetszik majd és örömöt okoztok velük a párotoknak...



Természetesen, én is, fel fogom, ma használni. Úgy tervezem, hogy kinyomtatom és kis ringlikkel díszítem. Majd beszámolok a napunkról! :)

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social