22 február 2010

Pusztakovácsiban

Jöttem beszámolni utólag is, a házassági évfordulónkról... Nos, mivel még mindig sok a munka a háznál, nem sok időnk volt egymásra. De hála anyuméknak, jöttek és vigyáztak Milára. Így el tudtunk ruccani egy órára meghitten kajálni. Ajándékunk pedig az volt, hogy végre az ujjunkra húztuk a gyűrűnket (bár még mindig nem a végleges verzióját). Ugyanis amikor megesküdtünk, nem volt már idő készíttetni gyűrűt, ezért akkor nem volt, azóta meg folyton halasztódott... A koncepciója, hogy a karika gyűrűnkbe kívülre (egyfajta márkajelzésként :P) a Mounier-t vésetjük, a belsejébe pedig egymás nevét! :) Ezen kívül különbség még az én gyűrűmbe, hogy a "Mounier" felirat két oldalán még két kis kő fogja nőiesíteni (ez még jelenleg hiányzik).
Jelenleg így mutat az ujjamon:


Nagyon imádom és olyan jó érzés hordani! :)

Tegnap elmentünk Steph kedvenc falujába, (szinte itt nőtt fel) ahol az öccse apukája és Mila fogadott Mamája, Piroska lakik. Pusztakovácsiba és mellette Somogyfajszra. Imádja ezt a helyet, azt mondja, neki ez a nyugalom szigete. Mivel csodás idő volt, kimentünk az erdőbe és sétáltunk, játszottunk, fényképeztünk egy keveset. 




Most ezek a kedvenc fotóim. Már alig várom, hogy legyen időm oldalba foglalni őket! :)

5 megjegyzés :

altalena írta...

Egyre jobban hasonlít az apukájára Mila! Gyönyörű kislány! Ezek a téli fotók nagyon tetszenek nekem is! Kiváncsi leszek az oldalakra:)

Janka írta...

A gyűrűid gyönyörűek :) Nekem is sk tervezésű van, de nálunk azért kész lett időben :D
Mila olyan nagy már!!! Milyen gyorsan nőnek! Én is várom, hogy oldalban lássam a képeidet :)

Szilvi írta...

Szerintem meg rád is hasonlít Mila, a szeme talán nem?
Szépek a gyűrűk, az a brilles sem semmi.
Nekünk is saját tervezésű van és imádom. Ezek valahogy különlegesebbek szerintem, mint a boltik.
Várom már én is az oldalaid.

Unknown írta...

Nagyon szép a gyűrűd! A fotók pedig mesések, olyan mintha profi fotós csinálta volna őket (vagy tényleg?) én is nagyon várom már, hogy oldalba foglald őket :D

Judit írta...

Hú de gyönyörű kislány, és a fotók! Tényleg profi, csodát alkotsz velük.
Ja és a gyűrű??? Az is nagyon szép!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social