03 június 2016

Milton kapcsok tárolása

A miltonok nálam kedvelt elemek, mert apró ékszerként lehet elhelyezni egy-egy oldalon. Az évek alatt ezek is "meggyarapodtak" itthon. Bár ezeket eleve olyan kartonon árulják, amelyeken megvan a helyük. Azért egy idő után, mikor már közel 10 csomagod van, hamar elszóródnak és sose találod őket akkor amikor szükséged lenne rá. Erre készítettem ezt a (z egyenlőre) 4 lapos karton tárolót, amelyen különböző távolságra, de rendszerezetten elhelyezhető lett az összes miltonom.
Fogtam a kartonokat és ceruzával, elnagyolva bejelöltem a sorokat, meg a távolságokat. Nem kell precízkedni. Felesleges. A jelölések után pedig egy nagyobb szúró eszközzel kilyukasztgattam a lapokat és egyenként betűztem a miltonokat a lyukakba. Végül egy nagy karika fogja össze az egészet. Ennyi. :)




Ha hasznosnak találtad ezt a cikkem, akkor köszönöm a hozzászólásodat, az ajánlásodat, vagy a megosztásodat!
----------------------------------------------------------------------

Ha érdekelnek további ötletek, akkor ajánlom figyelmedbe a témában eddig megjelent cikkeimet:

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social