01 szeptember 2012

egy kis csomag...

   Pár napja megkeresett Vera, hogy az ékszerkészítés és a scrapbook ötvözeteként, készített néhány Scrap(p)Elek-es csecsebecsét. Mert tetszik neki és murisnak találja Eleket.
Ez önmagában is szuper.
De a legszuperebb benne az, hogy az egyik gyűrűt nekem ajánlotta, mint megálmodónak. Sőt "márkának" nevezte. Na ettől padlót fogtam. - hebegtem-habogtam neki zavaromban Bár felvetette, hogy ha nem tetszik akkor elajándékozza/kisorsolja... Ám amikor megláttam a csodálatosan igényes kidolgozását és a szííííínét, akkor máris imádtam és viszketni kezdett a helye az ujjamon. :D Eszembe sem jutott lemondani róla... Tudom nagyvonalú gesztus lett volna, de ÖNZŐMÓD magaménak kívántam. És nem bántam meg :D

Tegnap csöngetett a postás...
Azóta hordom is! A valóságban is csodaszép (ha nem szebb??)! :)


A mai Állatkertes szerelésemet is ehhez illően választottam meg. ;)

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social