29 június 2016

Szentjánosbogarak

Már tavaly kinéztem magamnak a "szentjánosbogár rajzást", mint programot. De akkor nem sikerült eljutnunk. Idén, jó előre tervezgettem, hogy ezt látnunk kell. De bevallom sok negatív észrevételt hallottam és olvastam. Ráadásul, szegény férjemnek is fájdogált a térde... Így lemondtam róla. De tegnap egy kedves család barátunk megkeresett, hogy mehetnénk együtt. Naná! Kapva-kaptam az alkalmon és mivel a férjem gyerekkori barátjáról van szó, így ő is hamar elcsábult a lehetőségre. :)
Így esett az eset, hogy egy nap alatt eldöntöttük és elmentünk az Alcsúti Arborétumba szentjánosbogarakat nézni.

Bevallom még soha nem láttam ilyen bogarakat. Úgyhogy, bár sokat sajnos nem láttunk, azért így is örültem annak a néhánynak. Tényleg varázslatosak, ahogy a sötétben repdesnek. Mila szerint, ezeken lovagolhatnak a tündérek ♥︎

Egyetlen képet sikerült készítenem, de én ennek is nagyon örülök. :)

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social