26 február 2016

Elragadó




Töredelmesen bevallom, a februári kit grafikája és a téma kissé jobban igénybe vette a kreativitásomat, mint gondoltam. Mindig valami kedves, rózsás dologra gondoltam amikor a papírokra néztem. Végül úgy döntöttem, hogy fotókat keresek a színeknek megfelelően és a fotókban keresem meg az adott témát. Így lett a februári első oldalam tüze, a barátság.
Mila és a legjobb barátnője, Zoya. Születésük óta ismerik egymást, mert a barátaink kislánya. De nem azért szeretik egymást, mert mi barátok vagyunk. Hanem azért, mert mindketten a másikban találtak rá az őszinte barátra. Öt percnél tovább egy vitájuk se tart. Az se akadályozza őket, hogy messze lakunk egymástól, és nem találkoznak naponta. Mindig ott folytatják ahol abbahagyták. Szeretik egymást. ♥︎

Az oldalon használtam a Scrapbook Kit Klub™ | TŰZ készletét, a Silhouette Cameot, kézi varrást és festést is... Ha kíváncsi vagy a további részletekre, akkor keresd fel a Scrapfellow galériájában



Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social