19 január 2015

30 lettem...



Igen, még tavaly novemberben, 30 lettem...

Nem igazán szoktam megtartani a szülinapjaimat, de úgy éreztem, hogy a 30. azért megérdemli. Ezért fogtam a tollam és összeírtam az életemből azokat a személyeket, akik ez a 30 év alatt valamiért a szívemhez nőttek. Régi-régi ismerősöket is, akiket sok éve nem láttam már. Általánosból, Középiskolából ... mindenhonnan azokat, akik jó emlékeket okoztak.. :)

A 30 alkalmas arra, hogy egy kis számvetést is tartson az ember az életével.
Több napon keresztül nosztalgiáztam. Felidéztem a korszakaimat, régi barátaimat, iskolatársakat...stb. Meg természetesen a jelenlegi életemet is értékeltem... Arra jutottam, hogy szerencsés vagyok. Szuper családom és barátaim vannak. Akiket IMÁDOK!  ♥︎ Hálás vagyok mindenért ami jutott nekem, és becsülöm mindenem amim van.

 
A legeslegjobb barátnőim ♥︎  4team

A szülinapom szuperül sikerült. Meglepetésként ezeket a giga ballonokat kaptam. Tündériek voltak, ahogy készültek nekem, jól zavarba hoztak... :) Tesóm ♥︎

A buli első felében a gyerekeinkkel együtt ünnepeltünk, tortát bontottunk, rajzoltunk és "buliztunk".
A gyerekek nagyon élvezték. :)
Torta: Az én tortám
Helyszín: Kinxtown
 




Régi osztálytársak, kisiskolás barátok

Egész hajnalig buliztunk, de a legjobb az volt, hogy Stephhel újra táncoltunk.
Amióta gyerekeink vannak, többnyire csak külön tudunk eljárni szórakozni (ha egyáltalán járunk :D) ezért az, hogy együtt ünnepelhettünk és táncolhattunk. Ez a legkedvesebb emléke az estének, pedig rengeteg csodás pillanattal lettem gazdagabb a barátaim és a családom által. 
Köszönöm Mindenkinek!
♥︎

---------------------------------------------------------------------------------------------



ui:

A dekorációt nem bonyolítottam... Selyempapír virágok, lufik és rengeteg fotó az életemről. Melyeket a teremben körbefuttatva ragasztgattam fel. Volt itt mindenféle - bizalmasan megosztott - fotó, a béna gyerekkori frizurákról kezdve, a jelmezes és tini modellfotókon át, egészen a jelenlegi családos képekig. Azt hiszem sikerült sok mosolyt csalnom a vendégeim arcára egy-két kép láttán :D 
Ez volt az én ajándékom a vendégeimnek! :)


Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social