14 augusztus 2012

Scrap(p)elek a polcokon

Az előző bejegyzésben fény derült Elekre!
A játékra nagyon hamar, gyakorlatilag laza 10 percen belül megvolt az első megfejtő, de nem sokkal később már a második is.
Tanulság: máskor nehezebb feladványt adok! :)

Megfejtés a Scrapfellow blog felülete volt, ahol ott kacsingatott Scrap(p)elek, így


Nem sokkal ezután, a facebookos Scrap(p)elek csoportba, elkezdtek feltöltődni a képek... Képek a kitűzőkről, és bajszos képek rólatok is! Imádtam a zizegést ami ott folyt! Folyton mosolyogtam. Örültem, hogy tetszik nektek ... 

Elérkezett a péntek és Ági újabb játékot hirdetett a Scrapfellow blogon. Neveket kellett adni az Elek csajoknak. Kezdetben úgy volt, hogy én adok nevet nekik, de aztán eszembe jutott a kézenfekvő ötlet. Mivel ez Nektek készült, akkor adjatok Ti neveket Nekik. :)
Na ez volt a második mosoly dömping számomra! Állati jól éreztem magam! Olyan muris neveket adtatok... 
Megkeresztelődött tehát: Bella, Angyalka, Elektra, Irma néni, Tekla és Bori


Neked még nincs?

Én pedig tovább Scrap(p)elek a Scrapfellow polcain/polcaira... ;)
Néhány nap múlva újra nézz be, mert még többet mutatok 




Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social