30 január 2012

Pancsi Panci

Az Sb.hu-s januári kihívása inspirálta az alábbi oldalt. Nagyon tetszik most ez az elrendezés, szerintem fogom még használni. :)
A történet tulajdonképpen annyi, hogy Mila belázasodott éjszaka és így délelőtt elvittem fürdeni, hogy az esti izzadságot rendbe tegyük. Ágyneműt lecseréltük...stb. Azt hittem beteg lesz, de ahogy a képeken is látszik, kirobbanó kedve volt. :D Másnap már ment oviba. Az oldalt is megszerkesztettem, feltöltöttem... Azt hittem minden rendben. Igen ám, de másnapra megint láz, hőemelkedés...stb. Egész nap szegénykém ezzel küzdött. Szóval két napot és a hétvégét igyekeztük végig pihenni... Bár, ez ellen erősen tiltakozott már a második nap után...
Így a mostani hétvégém se volt "nyugis, pihenős". Úszott is a ház... :S De a szerencsémre, tegnap felkerekedett Apa és Mila és elmentek meglátogatni a Mamáékat. Így volt egy napom, ami alatt sikerült ráncba szedni a házat. Tehát, este végül sikerült jó érzéssel ágyba feküdni... Ismeritek azt a fantasztikus érzést, mikor az egész ház TISZTA és RENDES. A frissen mosott ruhák illata terjed a szobákban. Frissen borotvált testtel, frissen festett körmökkel, arctisztítás, mi egyéb után fekszik az ember a tiszta ágyba...??? :) Viszont iszonyatosan fáradtan! :D




1 megjegyzés :

Janka írta...

az oldalad ismét szenzációs!
a nagytakarításhoz meg gratula :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social