18 május 2011

Hajpánt



Felhasználtam: 
Yellow Butterfly design (Janka) & designs by Mörjike  - A világ scrapbookos szemmel
Sabee's Creative World - Home Sweet Home
Joyce Paul Designs - Flower garden add-on
Gennifer Bursett - 2011 INSD blog hop
Vinnie Pearce - My purple melody
Dani Salles (dsdesign) - Born to shop
Kimb design - Freshly Elegant Freebie
Kimb design - Remember when (insd freebie)
design by Vicki - Lily alphas abc


Vasárnap úgy adódott, hogy Steph elvitte Milát magával, és leadta anyukámnál egy jó játékra, amíg Ő elintézte a dolgait. Persze, hogy én szerveztem így! :) Lett tehát, néhány szabad órám, amivel azt csinálhattam, amit csak szeretnék. :)
Eleinte azt se tudtam, hogy mibe fogjak? Lazítsak, relaxáljak és "szépítkezzem"? Vagy scrapbookozzak, böngésszek szabadon a neten és filmezzek?? Vagy varrjak a lányoknak hajpántot? ... Megrészegített a sok lehetőség! :D Végül úgy alakult, hogy vettem egy vaníliás fürdősós, forró fürdőt (nyitott ablaknál!!! Hmmm :)). Hajat mostam és nekiálltam varrni...
Ezeket a hajpántokat közösen néztük ki Orsi barátnőmmel. Jobban mondva Ő találta (pinnelte én meg repinneltem :P) és megegyeztük benne, hogy legyen ilyen a lányoknak a fotózásra.

Ó, igen! Fotózásuk lesz a lányoknak (Mila és Zoya) mivel Orsiéknak, van egy SZUPER fotós ismerősük, nálunk meg 6 édi kiskutya... 1 baba, 1 kislány és 6 cuki kutyi = ÍRTÓ CUKI KÉPEK! :)

A hajpántok seperc megvoltak (előző napokban szereztem be ezeket a csodás gombokat és anyag csíkokat).




A hajpántok jobban mutatnak élőben, mint a képen! :)




Már másnap ráadtam Milára, mert volt hozzá egy szupi kis szerkója... :P Ahogy egyre jobban néztem benne, úgy tetszett meg jobban és jobban az egész látvány... Ezért gyorsan lefotóztam őt játék közben (Süsü-t nyúzza épp :)).. A fotókból pedig másnapra egy digi scrapbook oldal is született, melyet fentebb láthattatok. Nagyon örülök, mert gyorsan archiválva is lett a munkám gyümölcse! :) Ez most az egyik kedvenc oldalam! :)

Hamarosan újra jelentkezem... Puszi Nektek! :)


1 megjegyzés :

Unknown írta...

hihetetlen vagy! csodaszépek lettek a hajpántok és az oldalad is írtó klassz!!! megint az volt az érzésem, hogy nem tudom eldönteni, hogy digit vagy hagymát nézek, mert annyira mesterien bánsz az árnyékokkal!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social