11 április 2011

Nyuszi csomag


Ezt a projektet, én találtam ki, és bár nem szeretnék beképzeltnek tűnni, de imádom és örülök, hogy úgy sikerült, mint ahogy elterveztem. :)
Az ok amiért kitaláltam, egyszerű. Nem állunk úgy, hogy maximálisan kielégítsem (az általam kielégítőnek ítélt) a húsvéti normát. (Hihetetlen árakon árulják a csokikat!!!!!!! Brrrrr.... :( )

Így tehát, beindultak a kerekek és célul tűztem ki, hogy készítek kis csomagokat, melyeket apró csokikkal tömök és nyuszi pofa álca alá rejtek. Szempont volt, hogy ne kelljen semmit venni hozzá (tehát újrahasznosított és olcsó! :P).

Az elkészítés menetét, ha a képre kattintasz, nagyobban is látod.




Az elkészítés menete


Hozzávalók:

- wc papír gurigák
- festék
-fehér lapok
-karton darabkák (maradékok is jók)
-cukor (a hímzőfonalhoz kell)
-hímzőfonal (helyettesíthető mással is)
-fehér anyag
-ragasztó




Lépések:
  1. A gurigák tetejét fessük le fehérre, hogy ha véletlenül csálén ragasztjuk fel a papírt, akkor ne legyen csúnya a teteje (belül is fessük meg)
  2. A fehér papír csíkokat (mérjük le, hogy mekkorák a gurigák!) tekerjük körbe rajtuk és fixáljuk ragasztóval.
  3. A karton darabokat (ezek lesznek az orrok) fessük be rózsaszínre és hagyjuk száradni. Maradék karton darabok bőven megteszik.
  4. A bajuszt estemben úgy oldottam meg, hogy a hímzőfonalat cukros vízbe áztattam és kilógattam utána, jó 3 napra, függőlegesen. Mikor merevre száradt, méretre vágtam őket. De másként is megoldhatjuk. Legvégső esetben rárajzoljuk.
  5. Fessük meg a pofijukat két lépésben: 1. halvány rózsaszínre fessük ki közepét, 2. száraz ecsettel, a fehér festéket pöttyözzük rá
  6. A kartonokból vágjuk ki az orrokat és a megszáradt hímzőfonallal együtt ragasszuk fel, ragasztópisztollyal vagy 3D-s ragasztóval. Ezután rajzoljuk meg a szemét és a kis pofijának az ívét (lásd 2. kép)
  7. Egy fehér anyagból (én egy régi, már már sárguló lepedőt használtam, de vehetünk új anyagot is) vágjunk egy szem (Vagy halszemnek hívják ezt a formát? A biztonság kedvéért, a kép szerint vágjátok :P) formát. Totál egyenletlenül!!! Nekem az egész nyusziban, pont az elnagyolt, hanyag fizimiskája tetszik a legjobban (de én elfogult vagyok az ötletemmel :P).
  8. A halszem közepén egy egy sávban varrjuk vissza egy befűző részt (nem tudom mi a helyes megnevezése?). Ide fűzzük majd a madzagot amivel elzárjuk a száját. 8/b. Mondjuk nem teljesen zárjuk el, mert a fül részeknél kipotyoghatnának, viszont nem fognak, mert beszorítjuk őket a gurigába... :P Ezt is megoldhatjuk másképp. Akár kézzel is megvarrhatjuk, ha nagy öltésekkel végig öltjük, akkor egyszerűen behúzható lesz a szája, bár akkor csak egyszeri használatra lesz alkalmas... Illetve minden alkalommal újra meg kell majd csinálni
  9. Rózsaszín maradék anyagból (én egy régi kinyúlt póló anyagát használtam) vágjunk ki két fül belsőt. Ezt megint lehet hanyagul (ez a bája! :P)
  10. Varrjuk fel a fülek külső részére, mert ez lesz a nyuszi fülbelsője.
  11. Ezután pedig töltsük meg (kb. 5 kis tojás fér bele nekem) és mehet a tojás vadászat.


1 megjegyzés :

Szilvi írta...

Nagyon édes! Én jóideje gyűjtöm a gurigákat, lehet, hogy gyártok egy ilyet is!
Jöhet a többi projekted is!:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social