30 augusztus 2010

Mi a jó az esős időben?

Elsőre azt mondanám, hogy semmi, de ha jobban belegondolok... Ilyenkor (pl. ma) élvezem, hogy bent vagyunk a házban és egymásra figyelünk. Hogy kopog az eső az ablakon... És felcsendül újra a dvd-ben a Jóbarátok!



Igen. Ilyenkor szoktuk újra kezdeni a sorozatot és egész télen minden nap megnézünk vagy 4 részt (egy tél alatt van hogy kétszer is körbe nézzük a 10 teljes évadot!!!) Imádjuk!!!! ...  Teákat főzünk... Ez az egész olyan jó hangulatot kelt bennem...

JA ÉS UGYANÚGY RÖHÖGÖK A POÉNOKON MÉG MINDIG, MINT AZ ELSŐNÉL!!! XD

3 megjegyzés :

Unknown írta...

olyan jól hangzik, szinte látlak magam előtt benneteket, ahogy nézitek :) én is IMÁDOM őket!!!

Janka írta...

szuperül hangzik! én is imádom! de az uram már nem annyira :(

Balogh-Molnár Ibolya írta...

Én is IMÁDOM, már én is többször végignéztem, kívülről tudom a poénokat, még se lehet megunni soha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social