08 augusztus 2010

Elrabolva


A mai film:
Elrabolva




Na, ez a film volt, az elmúlt idők legmegrázóbb, felkavaróbb filmje számomra. 3 napig törtek rám részletek a filmből (főleg egy! Amikor a munkások sorban állnak a függönyözött sorszámokért... Jajj még most is iszonyodom, ahogy intett a lány...  - konkrétumot direkt nem említek). Ugye az előző filmnél boncolgattam, hogy mennyire nem lep már meg a világ szennye... Nos ez a film rácáfolt erre. Mélyen megdöbbentett. Pontosan az döbbentett meg, hogy ez a sztori valószínüleg nem a képzelet szüleménye... Szörnyű! Bár azért ott van a hős apa, aki némiképp vígasztalt, de akkor is!
A film amúgy lekötött (főleg, mert élvezettel figyeltem, ahogy szétcsapja és veri a "rosszakat", "lelketleneket". Komolyan nagyon örültem neki!!! Tökre beleéltem magam és szurkoltam, meg "adj nekiiiiiiiii"-ztem :D). Jók az akció jelenetek benne! Profi az egész!!! Nagyon tetszett! Csak így, anyukaként (LÁNYOS anyukaként) totál kikészített a lelki része, meg a valóság, hogy ez megtörténhet... Stephnek viccesen ukászba is adtam, hogy irány harcművészetet tanulni és menjen a francia idegen légióba. Hogy ha szükség van rá, a gyerek után küldhessem és joggal remélhessem, hogy haza is hozza! ;P
Röhögött... :)
Szóval attól függ milyen kedvetekben vagytok? Ha készen álltok rá, akkor nézzétek meg. De tényleg készüljetek fel, mert realisztikus... Vagy csak én realizáltam és ijedtem meg tőle?! Nem tudom. De belőlem ezeket az érzéseket váltotta ki.

2 megjegyzés :

Kuznyec írta...

Nemrég néztük meg, tényleg nagyon jó film! A sztori totál megrázó, de szerintem az akciójeleneteket kicsit eltúlozták. Túl sok hullát hagyott maga után a fickó! :-)

altalena írta...

Azt hiszem én ez nem láttam, de csak akkor fogom megnézni, ha valahogy idekeveredik hozzánk a dvd-be:D De örülök, hogy erről a filmről meséltél nekünk!
Mostanában inkább vidám és szórakoztató, csajos filmeket szeretek nézni. Mert most olyan pozitív vagyok:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social