04 február 2010

Élő scrapbook

Egyszerűen nem bírok magammal!!! ... Annyira beleszerelmesedtem Becky Higgins - Life Project kitjébe, hogy másra sem bírok gondolni!! Már két éjszaka erről álmodtam, és nap közben sincs ez másképp... :) Nincs mit tenni, ez már tényleg szerelem!!! Csábító a lehetőség, hogy kis időráfordítással, szépen megkreált és tartalmas albumot állíthatnék össze, amibe sok-sok emlék belefér. Sokszor, tényleg úgy érzem, nem tudom feldolgozni, azt, a sok-sok élményt, ami ér minket. De, ez a kit, kielégíthetné az e fajta hiányomat... Már tervezgetem, hogy mikor veszem meg? :P

4 megjegyzés :

Janka írta...

Megértem :) Én is nézegettem, nagyon gyönyörű az egész! Hajrá!

Timi írta...

Egy ilyen kit-nek minden scrap-es örülne! Én is kiugranék a bőrömből! :-)))))))))))))

Unknown írta...

Ne is mondd! én is hasonló cipőben járok mint Te, már decemberben meg akartam rendelni, de akkor elhalasztottam, de még nem mondtam le róla teljesen... ;) Komolyan az a legjobb benne, hogy csak történet, és fotó kell hozzá, mert a többi már kész van :)

Atyus írta...

Hát ezt én is elfogadnám... :)
De nem engedek a csábításnak (most). :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social